menu

Kwaliteitsaudits en mystery guest visits

Onze kwaliteitsonderzoeken zijn erop gericht de in het concept vastgelegde afspraken, richtlijnen en procedures te controleren op navolging en op haalbaarheid. Dergelijke onderzoeken staan garant voor bewustwording bij het personeel en voor een continue verbetering van de service en kwaliteit.

Een opdrachtgever van ons is al jaren één van de meest kind- en klantvriendelijke vakantieparken van ons land en heeft zelfs de titel "meest klantvriendelijk  bedrijf van Nederland" in de wacht gesleept!

Wilt u met uw bedrijf ook hoog scoren op gastvrijheid en klanttevredenheid? Bel (of mail) mij om ons hierbij te helpen.

Blog

Een lekkere binnenkomer!
Publicatiedatum: 13-04-2017
De mystery guest rijdt naar het hotel, parkeert de auto in de parkeerkelder en loopt naar de receptie.De receptioniste kijkt de gast aan en groet met “Wat komt u doen?” Dat kan als ‘binnenkomer’ echt niet! In de instructie voor de mystery guest staat dat zij nog twee keer...
Is bedrijfsverplaatsing de oplossing?
Publicatiedatum: 01-03-2017
Volgens de horecaondernemer/traiteur leidt de leegstand in zijn straat tot teruggang van zijn omzet. “Als het zo doorgaat, gaat mijn bedrijf kapot! De traiteur loopt goed, ik doe ook catering en ook dat gaat goed! Maar mijn restaurantgedeelte, daar eten veel te weinig gasten. Dus wil ik...