menu

Een lekkere binnenkomer!

Publicatiedatum: 13-04-2017 Share Tweet LinkedIn E-mail
Een lekkere binnenkomer!

De mystery guest rijdt naar het hotel, parkeert de auto in de parkeerkelder en loopt naar de receptie.De receptioniste kijkt de gast aan en groet met “Wat komt u doen?” Dat kan als ‘binnenkomer’ echt niet!

In de instructie voor de mystery guest staat dat zij nog twee keer de receptie moet bezoeken en de check out moet doen. Bij het eerste bezoek meldt de mystery guest een defect in de hotelkamer: “Vervelend voor u, wij gaan het meteen oplossen!”, “Mag onze medewerker uw kamer betreden?”    en als de gast een half uurtje later weer op de kamer komt, is het al opgelost.

Bij een volgende bezoek aan de receptie vraagt de gast informatie over een openluchtconcert.Met passie en kennis van zaken reageert de receptioniste hierop. Ongevraagd geeft zij een prima suggestie.

Dan de check out: die is voorbeeldig en de receptioniste geeft de gast een tasje met water en wat gezonde versnaperingen mee.

Het was weliswaar een verkeerde start, maar de latere ervaringen maken dan zoveel goed!De zwakke start heeft een zware weging in de score, net als de sterke check out.Het eindresultaat is een totaalscore van 8,1.

Kunt u onze hulp gebruiken bij het verbeteren van uw service en gastvrijheid? Wij helpen u graag. Neem contact op met ons team via 030 6993939 of via ons contactformulier 

Terug naar blog