menu

Een aanbeveling waard?

Publicatiedatum: 14-09-2016 Share Tweet LinkedIn E-mail
Een aanbeveling waard?

Een goede horecaondernemer wil altijd weten hoe zijn gasten de service en kwaliteit ervaren!

Door te praten met gasten kom je veel, maar niet alles te weten. Gasten een enquêteformuliertje laten invullen? Daarmee krijg je meestal alleen de hele goede òf de hele slechte ervaringen te zien. Datzelfde geldt voor social media en beoordelingssites. Komt bij dat deze methodieken ‘hap snap’ zijn; de ene keer horen we wel meningen en de andere keer niet.

Het gevolg hiervan is dat je beoordelingen niet goed op waarde kan schatten en mogelijk impulsieve beslissingen gaat nemen op onderbuikgevoel en niet gebaseerd op feiten. En dit kan grote nadelige gevolgen hebben voor jouw bedrijf.

Wil je precies en met argumenten weten hoe jouw gasten jouw bedrijf beoordelen en waar nodig de plussen en de minnen aangeven? Dan hebben wij getrainde mystery guests die jou dit haarfijn kunnen aangeven! Een checklist met alleen ja/nee is voor ons niet genoeg. Onze mystery guests zoeken antwoord op de waarom-vragen. “Waarom zou ik dit restaurant niet aanbevelen? De inrichting is mooi, er hangt een fijne sfeer, maar ik mis echte aandacht voor gasten. Een paar medewerkers stralen geen passie uit. Dat is doodzonde want hier wordt prima gekookt. De prijzen zijn fors, zeker als je deze vergelijkt met de naastliggende restaurants en cafés. De volgende keer ga ik naar de concurrent!”.

Met de uitkomsten van onze mystery guest visits weet je precies welke sterke punten en welke ‘pijnpunten’ er zijn. Dan is er werk aan de winkel. En is het werk gedaan? Dan vinden jouw gasten jouw bedrijf een aanbeveling waard! Dat gaat van mond tot mond en levert veel extra gasten op.

Is een dergelijke aanpak iets voor jou? Wij helpen u graag. Neem contact op met ons team via 030-6993939 of online via ons contactformulier

Terug naar blog