menu

De mystery guest afgepoeierd

Publicatiedatum: 22-01-2016 Share Tweet LinkedIn E-mail
De mystery guest afgepoeierd

Wij verzorgen ook mystery guest bezoeken voor hotels en restaurants.

Op zondagmiddag om 14.30 uur was ik in een restaurant/partycentrum; het was hier een drukte van belang. Ik nam plaats aan een hoge tafel, in de buurt van de bar. Na enkele minuten komt de norse serveerster naar mij toe en vraagt “wat wilt u drinken?” “Nou, ik wil graag een mineraalwater”.Ze zegt niks, kijkt niet op of om want ze moet de bestelling invoeren in haar handheld en ze wil weglopen. Dan zeg ik “en ik wil er graag een broodje bij, zoals hier op de kaart staat”.

Ze kijkt me aan met een blik van “wat denk je wel” en zegt “eten dat doen wij in een restaurant” en ze wijst mij met een wijde armbeweging naar de nu gesloten brasserie. Ik probeer het nog “maar, de broodjes staan hier toch op deze kaart?!” “Moet u onderaan kijken: keuken sluit om 2 uur en dan gaan we om 5 uur weer verder”.

“Waar is de leidinggevende”, vraag ik. “U zult dat met mij moeten doen”, zegt de geïrriteerde dame. “Nou, weet u wat, ik ga wel even ergens anders wat eten” en weg ben ik. 

Wilt u ook precies weten hoe uw gasten worden behandeld in uw bedrijf? Neem contact op via 030-6993939 of online via ons contactformulier

Terug naar blog